Torsdag 28/10

Då har snart denna vecka också passerat, det går undan nu. Har inte hänt så jätte mycket de senaste dagarna, mer än jobb, lövkrattning, ett träningspass, fika med vänner och lite pysslande hemma.

Idag har C målat taket i gästrummet/kontoret, så nu återstår bara en omgång färg till och sedan är taket där inne färdigt. Även fast det inte går i rasande tempo på övervåningen så går det ju åt rätt håll i alla fall. ;-)



Har velat ha ett vitt våningsfat, så jag budade hem ett på tradera. På bild ser det ganska fint ut, men det var ingen höjdare i verkligheten. Det syns att det har varit en annan färg tidigare och att det är övermålat osv, så det får bli att köpa ett nytt. Fick det väldigt billigt, så var ingen större förlust som tur var. =)



Har inte hört något om min dator än, konstigt! Får väl ringa och kolla upp detta imorgon.....



Imorgon är det FREDAG, bästa dagen på veckan!! =)


Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att det börjar ta på arbetet! Kommer bli lika snyggt som på undervånimgen:) kan jag tänka mig... :) kraaaam

2010-10-29 @ 19:44:10
Postat av: jessie

Ja, gött att vi börjat greja lite nu igen i alla fall...längtar tills det är klart!! Får hoppas att det blir bra... =)

Hoppas allt är bra med dig, ha en mysig helg!

kraaam

2010-10-29 @ 22:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0