Promenad & tjejfika

Igår eftermiddag var jag ute på en promenad med Ellen och sötaste lille Vilgot! Bra när man kan förena nytta med nöje, genom att få motion samtidigt som man har trevligt sällskap.... =)
 
 

Idag har jag haft Lena, Cissi, Maria och Malin här på fika. Vi turas om att bjuda hem varandra var tredje vecka ungefär och den här gången var det min tur. Jag bjöd på pastasallad, bröd och tzatziki och efter det blev det kärleksmums. Cissi hade med sig lille Wilmer som nu är åtta veckor, en riktig goding. =)




Det är min lediga fredag imorgon, men jag ska jobba extra på eftermiddagen. Inte så jättekul kanske, men aldrig fel med lite extra pengar när det är så mycket man vill köpa! =)



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack så mycket för igår, det var mycket trevligt och du har det så fint! Det var också mycket mumsigt! Kram

2010-10-08 @ 09:07:04
Postat av: jessie

Tack själv vännen! så mysigt och trevligt med våra fikaträffar! =) Krams

2010-10-08 @ 20:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0