Lördag!!!

Då var det lördag! Det hanns inte med något blogginlägg igår, för efter jobbet var jag så trött att jag var tvungen att sova ett par timmar. Efter den långa "powernapen" åkte vi hem till C´s mamma och Ingemar och åt räkor och massa annat gott. Vi tittade även på Idol och jag tycker nog att rätt personer blev uttagna....



Idag har jag varit på stan och shoppat lite med mamma några timmar och efter det var jag hemma och städade, medan C spacklade på övervåningen. Vi satte även upp den nya sovrumslampan förut, men har inte fotat än, så kanske lägger upp en bild imorgon på hur det blev.

Blev några inköp på stan....två tröjor, en sjal, ett par örhängen och en mössa (inte den bästa bilden kanske) :



Nu måste jag sätta fart här! Ska hem till Frida på förfest innan det blir utgång senare ikväll... ska bli kul, för nu var det allt några veckor sedan! =)

Ha en bra kväll!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0