Ingen dator....

I lördags kväll hände det något med min dator, så den fungerar inte för tillfället. Har lite panik för jag har rätt mycket foton på den om man säger så, bl.a. alla på huset som jag tagit under ett års tid, semesterbilder osv. Som tur är har C lite av hus-korten på sin dator, men långt ifrån så många som jag har på min.

Just nu struntar jag i om jag får köpa ny dator, men ge mig mina foton!! Var och lämnade in den på ett företag som fixar sånt där förut, så får väl veta imorgon vad det är för fel. Så om det inte blir så många blogginlägg de närmaste dagarna så vet ni varför, men C kanske är snäll och lånar ut sin lite....;-)






 


Kommentarer
Postat av: jimmi

vad satan pysslar du med

du börjar ju byta datorer som du byter kamera

2010-10-28 @ 18:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0