Fåtölj

Jag har börjat kolla en hel del efter gamla möbler på nätet den senaste tiden. För några dagar sedan hittade jag en fåtölj på blocket som föll mig i smaken så idag åkte vi för att titta på den. På bilden såg den grå ut, men i verkligheten var den grön. Vi slog till och köpte den, men nu är frågan vart vi ska ha den?! När vi var och tittade på den så tänkte vi oss den på övervåningen, men när vi kom hem och ställde den i hallen så skulle vi kunna tänka oss att ha den där istället. Ska vi ha den i hallen måste vi dock klä om den, för den passar inte ihop med tapeten där. Ska kolla upp vad det kan kosta att lämna in den till en tapetserare, för det kan nog bli lite svårt att klä om den själv......








Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vilken fin fåtölj! Ett riktigt fynd

2010-10-31 @ 14:59:10
Postat av: jessie

skön att sitta i är den oxå!! ja ibland kan man allt fynda! =)

2010-10-31 @ 20:31:20
Postat av: Frida

Ja där har ni gjort ett riktigt kap, hur fin som hellst =) Nu får jag nog ge mig ut på jakt själv.

2010-11-03 @ 22:36:14
Postat av: jessie

Tack Fridis! Nu är frågan bara om man ska klä om den eller ej och till vilken färg i så fall...svårt! =)

2010-11-05 @ 10:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0