It´s friday!!!!

Idag är det min lediga fredag och den har gått i rasande tempo. Startade dagen med att städa och tvätta, så skönt att ha det gjort inför helgen. Åkte sedan iväg till Färghallen och kollade tapeter, men jag hittade faktiskt ingen "ny" som kändes rätt. Jag fick med mig två tapetprover i alla fall och sedan en katalog från Frida´s hem där jag också var. Klockan ett mötte jag upp Frida & Sofia framme på stan för en god lunch på wokhouse, blev även en runda i affärerna.

Nu ska jag inte gå utanför dörren mer idag, för nu vankas det myskväll med min goding. Ikväll står det räkor, skaldjursdipp och vitlöksbröd på menyn, mums!

Tapetproverna:



Ville ju egentligen låna hem magnolia-tapen i grått istället för rosa, men de hade inte den katalogen, typiskt. Just nu väljer jag mellan den grå-vita tapeten och den turkosa. C tycker om båda, så han sa förut att jag får bestämma.... Gjorde ju inte saken lättare! ;-)




Kommentarer
Postat av: Lena

Det var kul att se er på stan idag! Följer gärna med o fredagsfikar nnån fredag framöver...när jag slutar tidigt :-) ha en mysig fredag! kraaam

2010-11-19 @ 19:20:25
Postat av: jessie

Det var kul att se dig med! måste träffas riktigt snart, var alldeles för längesedan nu!

Hoppas att du har en bra helg!

kraaaam

2010-11-20 @ 18:06:41
Postat av: Louise

Hej, minns du vart den turkosa tapeten kom ifrån? :)

2012-01-15 @ 15:53:54
Postat av: Jessica

Hej!

Märket heter Villa nova och kollektionen där den tapeten finns heter Tiku, om jag inte är helt ute och cyklar. =) Hoppas att du hittar den!

2012-01-15 @ 17:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0