Fixande i gästrummet/kontoret

I förmiddags kom Ingemar hit och hjälpte oss att byta ut några golvplank i gästrummet/kontoret och nu är C i full fart med att slipa det. Det dammar en hel del kan jag säga....
När det är slipat ska vi ta på målartvätt och därefter är det dags att måla. Innan vi målar golvet tänkte jag fixa till elementet där inne med lite färg, eftersom det är ganska slitet.





Har fortfarande inte bestämt oss för vilken tapet vi ska ha där inne, såååå svårt! Nu det senaste har jag Cole & son´s Magnolia i tankarna, tror att den skulle vara fin till det vita golvet:



Jag tycker om både den gråa och den rosa, men tror nog att C föredrar den gråa.... ;-)




Kommentarer
Postat av: Lotten

Den tapeten är verkligen jättefin!

2010-11-14 @ 21:29:47
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: jessie

ja, visst är den! Typiskt att den ska vara så dyr bara...typ 1300:- per rulle. Tur att det bara blir en fondvägg i så fall. =)

2010-11-15 @ 16:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0