Kreta

Nu är resan bokad! Vi var på resia i fredags och slog till på Kreta även i år. Vi kollade på några olika hotell, men det slutade faktiskt med att vi valde samma som förra året, det heter Kalitsakis och ligger i Platanias. Kanske lite tråkigt att ta samma ställe igen, men då vet vi ju att vi blir nöjda och att hotellet ligger nära både stranden och huvudgatan med alla restauranger och butiker, perfekt! Så nu vill jag att tiden ska gå lite fortare, längtar riktigt mycket till semestern nu, hoppas på en superbra sommar! =)

Kreta 2009:

 
 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är väl roliga och tar samma ställe:) När ska ni åka då? Jag byter till och med land troligvis om vi åker iväg:) Kram Kram

2010-05-11 @ 17:14:19
Postat av: jessie

Sofia L som kommenterat tro? =)

Japp, i år kör vi på ett säkert kort! Jag brukar aldrig vilja åka till samma ställe, men Grekland är givet för oss och detta ställe var vi så nöjda med, så lika bra!!! haha =)

kram på dig

2010-05-12 @ 18:29:20
URL: http://jessicajessie.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hmm undra varför namnet inte kom med... Inte så att jag försöker vara anonym:) Men du gissa bra:)

Är man nöjd så varför inte, säkert kort!! Kram

2010-05-14 @ 11:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0