Söndag...

Hann aldrig lägga upp bilden på "Moments"-tyget igår, men nu så!



Imorgon kommer de två gråa fåtöljerna som ska stå framför fondtyget...Riktigt smidigt att man kan beställa möbler på Ikeas hemsida, tog bara en vecka att få dem också.



Var inne en snabbis på Hemtex igår. Det som fick följa med hem var en lila löpare till matbordet, som matchar kuddarna i soffan. Den behöver dock strykas.... ;-)



Trodde att jag skulle vara jätte seg idag, med tanke på att jag var på födelsedagsfest igår, men jag har varit riktigt pigg. Vi har klippt till alla rullgardiner och satt upp dem på undervåningen och fått upp fönsterbrädorna. Så nu ser det lite hemtrevligare ut.





Kom på att jag inte lagt ut någon bild på den nya ytterdörren som Ingemar och C satte in för några veckor sedan. Lika bra att göra det nu när jag ändå håller på:

Före:



Efter:






Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Guuud va fint ni bor! Allt är såå snyggt! Dörren kommer ju se ännu bättre ut när ni målar huset sen! Nice! Tycker absolut du ska spara 5:an över dörren eller flytta på den, men ABSOLUT ha kvar den :-) Den är såå kullt! stor kram

2010-03-22 @ 21:19:48
URL: http://volne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0