Väggklocka & nya krukor...

Blev aldrig att jag la ut någon bild på väggklockan i måndags, så det får bli nu istället... Det var ganska svårt att få den att se någolunda rund ut faktiskt.. jag har flyttat på siffrorna ett antal gånger kan jag säga. Den är nog inte helt rund nu heller, men nu får det vara som det är!

 

Var och köpte tre nya krukor förra veckan, för det presentkort som jag fick av C när jag fyllde år. Det blev två nya till köket av märket ASA selection och en likadan cult-kruka som jag hade tidigare. Har flyttat cult-krukorna till vardagsrummet istället.

Två av dessa blev det till fönstren vid matplatsen..."ASA selection":




Och denna som jag hade två av tidigare..."cult-design":


Nu är det verkligen nära till semestern.. Har dessutom bytt tid med en tjej på jobbet imorgon, så jobbar bara halvdag - UNDERBART!!! =)




Kommentarer
Postat av: Lotten

Vad fint ni har det!

Gillar klockan! :-)

2010-07-01 @ 15:17:21
URL: http://jolozi.blogg.se/
Postat av: jessie

Tack så mycket! =)

2010-07-01 @ 16:32:33
Postat av: Emma

Hej fin klocka, var har du köpt den?

2010-07-02 @ 21:34:55
Postat av: jessie

Tack! Den är köpt på "Skapande händer".. Finns i svart och silver oxå tror jag... :)

2010-07-03 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0