Birthday!!!

Känner mig inte en dag äldre än 22 typ, men idag fyller jag 28, vart tog åren vägen?!
 
Har verkligen haft en superbra födelsedag. Slutade jobbet kl tolv och stack hem för att njuta lite av solen. C var hemma på lunch då så jag fick presenter med en gång, en solsäng, en klänning (som han hade valt ut alldeles själv ;-) ) och presentkort på Gloriosa så jag kan köpa nya fina blomkrukor till vardagsrummet. =)

  

    Klockan fem var det dags för kalas med familjen, så nu är man proppmätt efter all mat och tårta. Fick jättefina presenter av dem också, bl.a. 3 st presentkort på frisörsalongen jag går till, Robyn´s nya album, örhängen, parfym, Iittala-ljuslyktor, kokböcker m.m.

TACK så jätte mycket!! =)

   

Härligt att jag bara jobbar imorrn också, sedan är det HELG!


Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Vilekn härlig dag du haft!!!! massa kuliga presenter oxå ser jag :-)

2010-06-19 @ 23:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0