Hemma igen...

Nu har det inte bloggats på över en vecka... Anledningen är att jag och C har varit på Kreta och göttat oss. Har haft det hur underbart som helst! Vi har badat, solat, shoppat, ätit och druckit massa gott. Jag älskar verkligen att åka utomlands, då mår jag som allra bäst! =)

Lite bilder från veckan.....

       


Igår gick jag på stan med mamma och shoppade, blev både lite nytt till hemmet och några klädesplagg. Köpte bland annat en badrumsmatta och en tvättkorg som jag kan ta kort på imorgon och visa...
På kvällen var jag och några kompisar här hemma och festade loss för att sedan gå till stadt, hade en rolig kväll, mindre kul idag.. har varit riktigt seg.

  

Förresten så var vårat hus färdigmålat när vi kom hem i fredags, så nu är det gula ett minne blott! Ska försöka komma ihåg att fota imorgon och lägga upp här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0