Tapeter beställda till undervåningen

Idag var vi på Färghallen och beställde tapeter till köket, hallen och vardagsrummet. Det blev de tapeter till köket och hallen som jag visade i förra inlägget, däremot blev det en annan till vardagsrummet. Kändes inte helt rätt med "löv-tapeten" som vi hade lånat hem, därför var det bara att leta vidare. Vi bläddrade igenom ett antal kataloger innan vi hittade en som föll oss i smaken, men nu känns det i alla fall bra. Får hoppas att man inte hinner ändra sig igen för nu finns det ingen återvändo... ;-)



Jättekass bild, eftersom jag tagit kort med kameran på mobilen..... (så är det när vissa sladdar är borta...=) ) men man ser ju på´t ungefär hur tapeten ser ut.

Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg! Jag har också hittat tapet till min hall nu precis vad jag letat efter så nu ska jag bara hitta någon som vill tapetsera den åt mig också=)

2010-01-05 @ 16:19:16
Postat av: jessie

Tack! =) Vad kul att du hittat en tapet du oxå... Du får väl försöka att tapetsera själv annars.. "kvinnor kan" ;-)

2010-01-05 @ 19:07:56
Postat av: Frida

Jo jag vill gärna testa själv,men inte så kul om det blir fel tapeten är ganska dyr. får väl se hur jag gör.

2010-01-05 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0