Beslutsångest

Känns som att jag har kommit in i en period av beslutsångest! Det har blivit ändring angående vardagsrumstapeten IGEN! Två dagar efter att vi hade beställt den så ångrade jag mig. Tycker om själva tapeten jättemycket fortfarande, men känns som att man blir ganska bunden till den när det gäller den övriga inredningen. Jag vill exempelvis kunna ha vilka kuddar i soffan som helst med olika mönster,färger osv och kanske ha någon mönstrad tygtavla på väggen. Det är ju lättare att byta ut detaljerna än att få sin käre sambo att tapetsera om stup i kvarten!! ;-) Så nu målar vi den väggen vit! Då kan vi istället bo in oss lite och kanske tapetsera lite längre fram. Tapeten som det nu inte blir, kan jag istället tänka mig att ha i ett av de små rummen på övervåningen.

På undervåningen har vi fått upp dörrarna och golvvärmen i badrummet har lagts in:

   

Det har även varit beslutsångest med hur vi ska sätta kaklet i badrummet. Men nu är det bestämt att väggen bakom hörnbadkaret, som fönstret sitter på blir helsvart av stavmosaik, de andra väggarna blir vita. Får hoppas att det blir bra för ett badrum gör man ju inte om i första taget.


Vi ska köpa en hel del nya möbler till huset, bland annat matsalsbord och stolar. Stolarna fastnade vi för båda två, så fort vi såg dem på MIO:


Snygga och framförallt bekväma =)


Den här sängen som kommer från Ikea kan jag tänka mig att köpa:





Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Himla snygga stolar . Kommer bli perfa till köksinredningen! kram

2010-01-12 @ 08:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0