Fullt upp...

Då var det fredag igen! Har haft fullt upp hela veckan med renovering i huset och flyttstädning i lägenheten. Har städat klart alla tre sovrummen och ska idag försöka hinna städa lilla toan, min garderob och börja med köksskåpen. Ska lämna över nycklarna till köparna den 18:e, men vill inte panikstäda sista dagen, skönt att vara i tid.
Det ekar riktigt mycket i lägenheten nu, vi har bara kvar sängen, tv:n och våra datorer typ, eftersom vi flyttade nästan allt till huset i lördags. Träningsvärken man hade efter den flytten ska vi inte prata om! ;-)

C kämpar på med badrummet. Badkaret, toaletten och handfatet har kommit på plats och idag ska duschen komma upp. Själv har jag spenderat tre eftermiddagar med att måla min garderob. Har tyvärr inte haft med mig kameran en enda dag den här veckan, men idag ska det fotas, så ikväll ska det läggas upp bilder på det senaste som har hänt! =)

Bäst att sätta fart här, tiden springer iväg!







Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Längtar till att se nya bilder! När det har lugnat ner sig lite får vi ta en lånfika tycker jag :-)

2010-02-12 @ 17:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0