Ny kamera

Jag har varit sugen på att köpa en ny kamera ett tag, eftersom jag inte varit så nöjd med min gamla. Hade lite funderingar på att köpa en systemkamera, men det blev istället en Canon G11. Det är en digitalkamera, fast av den lite bättre varianten. Vi har ett par vänner som har samma och det blir riktigt bra bilder.

Med en systemkamera blir det väl såklart ännu bättre bildkvalitet, men då är den även större och inte lika smidig att ta med sig. Jag vill inte att det ska vara "jobbigt" att ta med sig den och vill gärna att den ska få plats i handväskan. ;-)

Däremot har min bror köpt sig en ny systemkamera, så just nu har vi faktiskt hans "gamla" här hemma, för lite lån, så får passa på att ta lite bilder med den också innan han vill ha tillbaka den. 

  



Canon G11 är större än en "vanlig" digitalkamera, men ändå lätt och smidig... Så nu ska det bli mycket fotande i Thailand! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0