Julgodis och tapetsering

Här har det grejats lite i eftermiddag... Jag fick ett ryck och åkte och köpte ingredienser till julgodis efter jobbet och ställde mig vid spisen när jag kom hem. Det blev en "vanlig" julkola och en kola med krossad turkisk peppar i, blev riktigt mumsigt. Efter allt provsmakande är jag nu proppmätt och nästan lite illamående. ;-)

 

Under tiden som jag stod vid spisen så tapetserade C fondväggen i gästrummet/kontoret, så nu är det snart klart där inne. Det som återstår är att måla runt fönstret, sätta upp tak- och golvlister, fönsterfoder och eluttag. Sedan är det bara det roliga kvar: INREDA!!!!

Resultatet:

 

Tapeten ser mycket mörkare ut på bilden än vad den egentligen är, får se om jag kan få till en mer rättvis bild någon annan dag, det var ju ganska mörkt när jag fotade förut.






Kommentarer
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Så snyggt det blir :))

2010-12-14 @ 19:52:49
URL: http://ronile.se
Postat av: jessie

Tack snälla du! =)

2010-12-15 @ 18:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0