Julen

Man kan nästan tro att vi redan åkt iväg till Thailand, så dåligt som det varit med bloggandet den senaste veckan, men vi är allt kvar i kylan några dagar till! =)

Har haft en supermysig jul med god mat, julklappar och nära & kära. Julafton firade vi på två ställen. Först var vi med C´s familj och sedan spenderades kvällen hemma hos mamma och Torbjörn. Här är några fina julklappar som jag fick:

   

Väldigt bra med ett nyckelskåp, då kanske vi kan ha lite ordning på nycklarna som lätt försvinner annars...

Hade önskat mig ett Thomas Sabo-armband och det fick jag av min käre C med två berlocker i. Sedan fick jag ytterligare två berlocker när jag kom hem till mamma, en av henne och T och en av brorsan.



Tusen tack för de fina julklapparna min kära familj! =)

I C´s familj har vi ju som tradition att köpa en julklapp för 200 kronor och sedan lottar vi. Där lyckades jag få en whiskey....hehe Inte något i min smak direkt, så tror att jag får ge den till C istället. ;-)

Igår (Juldagen) umgicks vi inte med familjen, då var det istället fest med kompisarna som stod på schemat. Kvällen började med förfest hemma hos Jörgen innan vi gick vidare till stadt. Som vanligt på juldagen, så var det sjukt mycket folk ute, lite jobbigt men väldigt kul att träffa en del personer som man inte hade sett på länge.

Mår riktigt bra dag, trots att det var fest igår...skönt!

Hoppas att ni har en mysig söndag! Njut av ledigheten innan det ska jobbas igen.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0