4:e advent

Då har vi 4:e advent och det är bara fem dagar kvar till självaste julafton.
Nu har jag precis slagit in julklappar och lagt dem under granen som vi fick upp i fredags. Det fick tyvärr bli en plastgran, eftersom jag är allergisk, men det blev ganska hög mysfaktor ändå. =)

 

I fredagskväll hade ju jag och kompisgänget julmys här hemma. Vi hade bestämt att vi skulle ha knytkalas med massa gott och MYCKET blev det. Vi hade en riktig stor buffé av godis i alla dess former, snacka om att vi var mätta sen... ;-)



Nu ska vi avsluta denna helg med att åka och köpa mat för att sedan bänka oss framför tv:n...

Ha en bra kväll!!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Det var smaskens det :) synd att man inte kan äta så mycket bara... Jag missade nog några smarriga där på kortet ser jag ;) vi ses imorn!!! Kram

2010-12-19 @ 20:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0