Tisdag...

Nu har väggordet till sovrummet kommit. Jag har tänkt att vi ska sätta upp det över tv:n. Har inte orkat fixa det än, blir nog till helgen gissar jag på. Beställde detta i silver-matt...Ville inte ha det i svart, eftersom jag kör på väldigt ljusa toner i sovrummet....blir nog lite "mjukare" intryck på det sättet...

 

Det skulle sitta fint med en vit tv i sovrummet, men känns ju GANSKA onödigt att köpa en ny pga att det är "fel" färg på denna... Där går gränsen! hehe ........men i framtiden kanske, vem vet!! ;-)

En sånn här t.ex. =)






Kommentarer
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

så mysigt ni har. Ja det vore inte helt fel med en vit tv :))



Vad är det för tvbänkar ni har, jag letar efter nya till oss.



kram

2010-08-24 @ 22:36:45
URL: http://ronile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0