Mat inlägg! ;-)

Grillkväll hos mamma och Tolle igårkväll:

  



Nu ikväll har jag varit ute och käkat mat på Café & bar med några av girlsen. Ameli åker snart tillbaka till Karlstad för att plugga igen, så vi ville hitta på något trevligt innan dess. =) Åt oxfilé toast som var riktigt gott! Hade med mig kameran, men blev tyvärr aldrig att jag tog något kort.

Imorgon är det äntligen fredag och sedan är det helg, om jag inte ska jobba extra på lördag som jag sagt att jag kan göra. Har inga planer för helgen, och det känns verkligen SKÖNT! Det har varit något varje helg hela sommaren så ska bli riktigt gött att bara ta det som det kommer. 
 


Kommentarer
Postat av: Elinor - Mamma till Liam & Tigra -

Ja, det känns superbra med larmet..



Trevlig helg på dej.



kram



Ps. Vad FIN byrån blev :)

2010-08-20 @ 08:11:06
URL: http://ronile.se
Postat av: jessie

Trevlig helg på dig med! =)

kram

2010-08-20 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0