Fredagsmys!!!

Jobbade ju extra idag och det gick fint, men nu är det äntligen HELG! Fast blir en väldigt kort helg...är bara ledig imorgon, sen ska det jobbas sex dagar igen. Om en stund kommer C hem från Kiruna, där han har varit och jobbat hela veckan...... Där snöade det, sjukt!!! Han ska bara hem och vända, för sen ska han iväg på fest med lite kompisar. Själv ska jag ha myskväll med Frida och Anna, blir nog thaimat och film......så det blir ännu en välbehövlig festfri helg - SKÖNT!



Har inget planerat för morgondagen, blir nog lite grejande här hemma. I ett av rummen på övervåningen som inte är färdigt än står det massa flyttlådor fortfarande, så funderar på att börja rensa ut det och bära ner till källaren så vi kan ta tag i tapetsering och golvläggning, längtar tills det är färdigt! Ska börja kolla efter tapeter dit upp snart, så vi väljer rätt den här gången och INTE ångrar oss, som jag gjorde med tapeten i hallen osv.  

Nu ska jag ta tag i det här och fixa ordning mig lite...klockan springer iväg!

Ha en superbra fredagkväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0