Fasadsiffra & smycken....

Idag har vi fått upp våran 5:a som vi köpte på "Elin´s" häromveckan....

 

Jag är ganska bra på att köpa örhängen, så har ju samlat på mig en hel del och alla har legat i en enda stor röra i byrån. Ofta som man bara hittar det ena osv, men det problemet är löst nu! När vi var på Ikea för ett tag sedan så köpte jag dessa stålvajrar.....:



Nu ska jag bara komma på någon lösning till mina armband också. Fick även upp några krokar för halsbanden idag, men behöver sätta upp några fler....



Någon dag när jag har lite bättre ordning i garderoben ska jag fota och visa hur den ser ut....... ;-)



Kommentarer
Postat av: Frida

Smart det där för örhängen, borde jag ju verkligen skaffa mig jag som inte har ordning nått ;)

2010-08-12 @ 14:04:49
Postat av: jessie

jag var så trött på röran så var tvungen att komma på något..så det rekommenderar jag starkt.. du och jag är väl rätt lika när det gäller ordning och reda..haha ;-)

2010-08-13 @ 11:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0