Kuddar och krukor

I fredags när jag gick på stan shoppade jag några nya prydnadskuddar till soffan. Den här gången blev det turkosa. Hade ju tänkt att köra på lila som accentfärg i vardagsrummet, men nu har jag bestämt mig för att ha lite turkost istället. Till hösten kanske de lila kuddarna åker fram igen.


De turkosa kuddarna är köpta på Hemtex och de vita på H&M home.....



Ser lite naket ut utan matta, men en är beställd och den kommer om två veckor!

Vill ha nya fina blommor och krukor i alla fönster, men kan ju inte köpa allt på en gång, så får ta några i taget. I lördags köpte vi två krukor på EM.


Cult design





Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre

Så fint det blev med det turkosa i vardagsrummet! Kanon... det är lätt att ändra sig :-) Fina krukor du köpt, hur höga är de? kram

2010-04-13 @ 20:13:02
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: jessie

Tackar!ja, det är verkligen lätt att ändra sig, jag har haft beslutsångest med mycket när det gäller inredningen.. hehe

krukorna är 29 cm höga...=)

kramis

2010-04-14 @ 18:52:53
URL: http://jessicajessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0