Måndag

Då var det måndag och en ny vecka igen, tiden bara flyger iväg!
Hade en väldigt lugn helg, vilket var skönt! Var hos min farmor på kalas i fredags, hon fyllde hela 92 år!
I Lördags var jag framme på stan med mamma och brorsan och fikade, för att sedan åka en sväng till huset och hjälpa C. Dagen avslutades med ett gäng filmer och pizza...

Tog som vanligt några foton när jag var i huset:

                             
Det nya fönstret som ska sättas in.                             Här i sovrummet har Sigge sågat ut
Plankgolvet ska behållas,men slipas                            en öppning,där den lilla toaletten
och målas vitt....                                                        ska vara....


   

Som man kan se så har nästan alla lådor och skåp kommit på plats nu,samt häll och diskho.Det börjar verkligen likna ett kök! ;-)

  
På bänken som går ut ska en "bar-skiva" skruvas fast... Bilden längst till höger är platsen där matsalsbordet kommer att stå.



C slipar på väggen där Tv:n ska sitta... Vi ska köpa två vita skåpsdörrar och sätta framför "förvaringshålet", därmed kommer inte dvd,x-box,sladdar osv. att synas....som sagt gillar jag när det är stilrent! =)

Nu är det dags för mig att äta lite, så man inte svimmar på Zumba-passet sen! Ikväll ska jag fortsätta leta tapeter på nätet, hittade en ganska bra sida igår som heter Tapetorama..






Kommentarer
Postat av: Lena o Sverre :-)

Det var kuligt att ta en titt i lördags... sååå fint kök, gillar det skarpt! golven kommer bli att snygga asså :-) tjohej ha de så bra idag! KRAM

2009-11-04 @ 13:15:14
URL: http://volne.blogg.se/
Postat av: Byggare Bob

Jaha då var det la dax att börja snickra övervåning:)

2009-11-05 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0