Julen...

Nu har det gått några dagar sedan det var julafton. Det blev en jättemysig och lyckad dag med start hos svärmor för att mot kvällen åka till mamma och Tolle. Tror inte att jag kände några hungerskänslor på hela dagen, shit vad man proppar i sig!!!! =) 

Tomten hälsade på en sväng.......  



       

Första julen i Mammas & Torbjörns fina hus! =)  :

    

   



Fick många fina julklappar av familjen:

En Tefal stekpanna
fyra Iittala vinglas
Philips vattenkokare
Anders Petter kastrull
6 st Marimekko bordsunderlägg

 Fick även en teaterbiljett till uppsättningen "Liket som visste för mycket", som jag och mamma ska gå på i april.

Tusen Tack!
 
Många bra saker att ta med till vårt hus! Vi har satt in en induktionshäll i det nya huset och därför fungerar inte alla de kastruller och stekpannor som vi har nu, så det var verkligen behövligt med lite nytt!


I C´s familj har vi vuxna de två senaste jularna valt att köpa en julklapp för 200:- och sedan lotta. I år fick jag en travbong. Hoppades självklart på att bli miljonär, men blev tyvärr ingen vinst. ;-)

Till sist vad jag fick av min C... Två mysiga tröjor från Nelly.se, ett läderarmband, en  vit knokk-klocka och ett nytt spel till Buzz "Hollywood Quiz". Kommer även att få två julklappar nästa vecka som beställdes på internet och som inte kom fram i tid, det blir spännande att se vad det blir! Den som spar den har..=)

På juldagen var vi riktigt sega här hemma, så hela dagen spenderades i soffan med film & pizza. Däremot blev det lite festligheter på annandagen. Följde med Sofia och Co på fest hos min granne och sedan fortsatte partajjandet på Stadt. En mycket trevlig kväll! =)



 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0